Thursday, April 12, 2007

Nukleer Yasaya KARSI Yuruyorum - 11 Nisan 2007

Bugun hava kapali ve yagmurlu. Ben yerin altindayim. Metroda "Nukleer Yasaya KARSI Yuruyorum". Levent'te metroya binip Taksim'e kadar elimde mesajimla gidiyorum. Yuzlerde sasirmis, soru isaretleriyle dolu, saskin, anlamaya calisan, tam kavrayamayan, anlayip onaylayan biribirinden farkli ifadeler. Amacima ulasiyorum!

Aksanat'ta hem sanatci yonunu hem ozel hayatindaki cizgisini ve alcakgonullu kisiligini cok begendigim bale sanatcisi Zeynep Tanbay ile bulusuyorum. Cevre konularina, sosyal sorumluluk projelerine hep sicak bakan ve destek olan bir sanatci. Sohbetimiz sonunda yaptigim yuruyusten bahsediyorum. Zeynep Tanbay da Turkiye'de nukleer santral yapilmasina karsi. Kendisine destek fotografi cekinebilir miyiz diye sordugumda beni kirmiyor. Toplum karsisina cikarken ozenli olmaya ayri onem veren her sanatci gibi "Bu sekilde mi?" diye soruyor. Sesinde hafif tedirginlik hisseder gibi oluyorum. Ama bana ve nukleer karsitlarina destek vermek icin birlikte poz veriyoruz. Zeynep Hanim en dogal haliyle, her zaman ve her kosulda zarif ve hos bir insan.

Nukleer Yasaya KARSI Yuruyusum Devam Edecek...

Selamlar,
Aysen Eren '87
http://nukleeryasayakarsiyuruyorum.blogspot.com/