Thursday, April 12, 2007

Nukleer Yasaya KARSI Yuruyorum - 4 Nisan 2007

Nukleer Yasaya KARSI Yuruyusum 5inci ayini tamamlamak uzere. Istanbul sokaklarini arsinlamaya, elimdeki mesaj ile insanlari sasirtmaya, dusundurmeye, tepkilerini dile getirmelerini saglamaya devam ediyorum. Bugun Kadikoy Belediyesi 1. Cocuk Senligi'ndeyim. Kadikoy Belediye binasinda baslayan yuruyusum, Kadikoy cadde ve sokaklari boyunca suruyor. Elimdeki kartonu farkedenler, okuyorlar, bana bakiyorlar, okuduklarini yuksek sesle tekrarliyorlar ve ardindan olumlu destekleyen sozler soyluyorlar. .. Vapur iskelesinde Besiktas vapurunu bekliyorum. Vapura biniyorum. Oturanlar dikkatlice mesaji ve beni inceliyorlar. Bu bir tepki, sesini duyurma eylemi. Aliskin degiller. Ilginc, cilgin geliyorum onlara. Bunu gozlerinden okuyorum. Ben cilginsam, "Nukleere Mecburuz" diyerek Turkiye'yi geri donulmez bir noktaya tasimaya calisan Enerji Bakani benden cilgin.

Nukleer Yasaya KARSI Yuruyusum Devam Edecek...


Selamlar,
Aysen Eren '87