Sunday, April 22, 2007

Nukleer Yasaya KARSI Yuruyorum - 17 Nisan

Hava serin ve gunesli. Keyifli bir Nisan yasiyoruz. 1. Levent'ten yurumeye basliyorum. Istanbul'un nezih, sik bir semti ve yurumek cok keyifli. Akmerkez'in oraya cikip, Ulus'a dogru ilerliyorum. Is cikisi ve trafik cok yogun. Trafige karsi yuruyorum. Pahali arabalar yanimdan geciyor. Ben yururken, isiklarda beklerken, karsidan karsiya gecerken elimdeki mesaja gozleri takilanlan surucu, yolcu ve yayalarin agzi acik kaliyor. Kavrayamayan bakislarla bakiyorlar. Ne yaptigimi ve ne icin yaptigim pekcogu icin soru isareti. Nukleer santrallarin yaratacagi tehlikelerin onlara dokunmayacaðini mi saniyorlar acaba? diyorum. Nukleer herkesi oldurur! Hedefim Ulus'taki ODTU Tesisleri. 200'un ustunde Endustri Muhendisi bulusacagiz bu aksam. Bu sene mezun olacak citir EM'ler taa Ankara'dan geldiler. Tesisin manzarasi muhtesem. Maliye'den kiralanmis. En son ziyaretinde Bakan Unakitan "Burayi size birakmam" demis. Mezunlar Dernegi "Biz de size birakmayiz" diye cevap vermis. Heryerde bir mucadeledir suruyor...

Bu sene mezun olacak citir dedigimiz genc Endustri Muhendisi adaylari "Nukleer Yasaya KARSI Yuruyusum"de bana destek veriyorlar ve hep birlikte fotograf cekiniyoruz. Fotografcilar da fotografa dahil olmak istediklerinden ayni noktadan iki fotograf cekiniyoruz. Her ikisini de ekliyorum.

Nukleer Yasaya KARSI Yuruyusum Devam Edecek...

Selamlar,
Aysen Eren '87

http://nukleeryasayakarsiyuruyorum.blogspot. com/