Sunday, March 04, 2007

Nukleer Yasaya KARSI Yuruyorum - 28 Subat 2007

Havanin kararsiz kaldigi gunlerden birgun. Yagacak gibi ama yagmur yagmiyor. Bazen soguk esiyor, kar mi yagacak acaba diyorsunuz ama kar da yagmiyor. Halbuki 2 gun once gunluk guneslik bir hava vardi... Bugun rotam Goztepe Ozgurluk Parki. Amacim KASDAV Feneryolu Gonulluleri ile baglanti kurmak. Hava malesef pek park havasi degil. O yuzden park sakin. Elimde kartonum parka giriyorum, giriste tanimadigim bir bayanin guler yuzle, "bravo devam edin yuruyusunuze" demesiyle kendime geliyorum. Mesajim okunmus bile. Ozgurluk parki cok duzenli, tum erik agaclari cicek acmis. Yuruyus parkurlarinda elimde mesajim ile dolasiyorum. Yuruyus yapmak icin gelen emekliler ve okuldan kacan liseliler var. KASDAV (Kadikoy Belediyesi Saglik ve Sosyal Dayanisma Vakfi) Feneryolu Gonulluler evinde Sevinc hanim ile tanisiyorum. Yuruyusumu "Gazete Kadikoy"de okumus. Benden nasil gittigi konusunda bilgi aliyor. Nukleer santral yapilmasina karsi ve eylemimi destekliyor. Karadeniz Fikir Klubu'nun baslattigi imza kampanyasindan bahsediyorum. Imza kampanyasina destek almam ve yuruyusumu anlatmam icin Pazar gunu yapacaklari gonullu toplantisina davet ediyor. Cok yasli, bilgili, aydin fikirli bir insan. Keyifli sohbetimizden sonra yanindan ayriliyorum. Okul kackini iki liseliye rastliyorum. Fotografimi cekmelerini rica ediyorum. Tuncay "nukleer santral" konusundan haberdar degil ama "aman kuresel isinma olmasin" diyor endiseyle... Kuresel isinma konusu basin ve televizyonlarda bu kadar yer bulunca herkesi tedirgin etmis belli. Herkes endiseli ama hickimse ne yapacagini bilmiyor!

Nukleer Yasaya KARSI Yuruyusum Devam Edecek...

Selamlar,
Aysen Eren

http://nukleeryasayakarsiyuruyorum.blogspot.com/