Saturday, January 27, 2007

Nukleer Yasaya KARSI Yuruyorum - 26 Ocak 2007


Yeni bir rotada yuruyecegiz bugun. Bostanci Adalar Iskelesinden Goztepe'ye gitmeyi planliyoruz. Hava cok guzel. Tugba bugun de yuruyus arkadasim. "Mesafe bizi kesmez ama bugunluk bu kadar yuruyelim onumuzdeki hafta daha uzun bir rota yapariz" diyoruz :) Sahil yolu boyunca yine trafige karsi yuruyoruz. Bir minibus yavasliyor, sofor kafayi uzatiyor, mesaji okuyunca "Kolay Gelsin. Destekliyoruz" diyor. Yanimizdan gecen bir bayandan "Aferin" aliyoruz :) Arabalardaki soforlerin mesaji okumaya calistiklarini goren Tugba "kartonu yola dogru cevir" diyerek bana taktik veriyor. Insanlarin verdigi olumlu tepkiler hosumuza gidiyor. Caddebostan'da bir hatira fotografi cekiniyoruz. Fotograficimiz Emel hanim. 2 cocuklu ev hanimi. "Yatagan'da da var. Saniyorum kapanacak" diyor. Nukleer yasadan habersiz. Nukleer santrallerden habersiz. Kisaca Turkiye'de yapimi planlanan nukleer santrallarden ve yapildigi takdirde bizi bekleyen tehlikelerden bahsediyorum. Cocuklu bir anne olarak saglik konularina karsi hassas. "Olmamasi lazim" diyor kisaca. Sahil yolundan Goztepe Parki boyunca Bagdat Caddesine oradan minibus caddesine cikiyoruz. Favori firinim "Tarihi Safranbolu Firini"na ugruyoruz. Tezgahtaki kizlara gulumseyip, kartonu gosteriyorum, "ben hala yuruyorum" diyorum. Serap "Cok iyi yapiyorsunuz. Herkes susarsa olmaz. Birilerinin konusmasi lazim" diyor. Bu firindaki hersey cok lezzetli geliyor birden :)

Nukleer Yasaya KARSI Yuruyusum Devam Edecek...

Selamlar,
Ayşen Eren

http://nukleeryasayakarsiyuruyorum.blogspot.com/