Friday, January 12, 2007

Nukleer Yasaya KARSI Yuruyorum - Gun 1,2,3,4

23 Kasim 2006

Merhabalar,

18 Kasim 2006'da yaptigim basin aciklamasi ile Nukleer Yasaya KARSI Yuruyusumu baslattim.

1inci gun Galatasaray Meydani'ndan Sisli'deki Ekolojik Pazara,
2inci gun Kadikoy Iskele'den Fenerbahce Stadi arkasindan Bagdat Caddesi Uzerinden Caddebostan Kultur Merkezi'ne,
3uncu gun Kadikoy Carsi icinde,
4uncu gun Maltepe-Dragos sahili yolunda

yurudum.

Nukleer Yasa gorusulmek uzere meclise gelmek uzere. KARSI yuruyusum basladi, devam edecek. Hedefim gelecek hafta Istanbul Anadolu Yakasinda 50 km yol yurumek.

Arkadaslarim destek icin benimle yuruyeceklerini soylediler. Hep beraber "Nukleer Yasaya Karsi Yuruyecegiz" .

Fotograflar ve yuruyuste yasananlar icin beni izlemeye devam edin...

Nukleersiz bir Turkiye icin, Nukleer bir dunya icin,
Mecliste gorusulmeye baslanacak Nukleer Yasaya KARSI Yuruyorum...

Selamlar,
Aysen Eren